Beoordelingen

Totaal 232 beoordelingen

Wij streven naar minimaal 100% klant tevredenheid. Op deze pagina vindt u een overzicht van onze beoordelingen. Om de onafhankelijkheid van onze reviews te garanderen werken wij samen met The Feedback Company. U kunt de onderstaande reviews ook terug vinden op de website van The Feedback Company.

 

-

Snelle levering. Mooie flipover.
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Aanvankelijk werd mijn bestelde bord te laat geleverd en het was beschadigd. De beschadiging was niet zodanig dat het bord niet gebruikt kon worden en ik had het beslist nodig. En ik had geen zin in retour sturen en alle beslommeringen die dat met zich meebrengt. Wel heb ik mijn ongenoegen geuit via een review. Een kordate dame nam contact met me op en wilde graag foto s. Toen ik niet direct foto s stuurde kreeg ik een herinneringsmail. Ik heb foto s gestuurd maar ook de opmerking laat maar zitten. Ik had geen zin in gedoe. De kordate medewerkster reageerde opnieuw. Ze stuurde een nieuw bord en ik hoefde de oude niet retour te sturen. Ik ben hierover verrast. Zeer adequaat en goed opgelost. Daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Eerste keer gebruik van gemaakt.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Goed
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Niet al het materiaal was op vooraard en de belofte om de volgende dag te leveren kon niet worden nagekomen. De koerier van GTS kon zogenaam het adres niet vinden. Geen belletje en geen opvolging pas actie nadat ik zelf gebeld had. Betreffende medewerker bood hiervoor wel haar verontschuldiging aan.
Goedemiddag meneer De Hoop, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review! Wij vinden het heel erg vervelend dat het allemaal zo gelopen is. Helaas moeten ook voor ons sommige producten besteld worden of uit een extern magazijn komen. Daarnaast zijn wij afhankelijk van een aparte vervoerder, GLS. Wij gaan er vanuit dat hun netjes te volgende dag leveren, bij u is dat helaas niet gebeurd. Op het moment dat wij de bestelling aan GLS meegeven, krijgen wij een dag later bericht van hun omtrent bestellingen die ze hoe dan ook niet geleverd hebben. Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Focus Green
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Nee

-

Goed
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Snelle levering. Product is goed. Betaling eenvoudig via i-Deal.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Alles is snel en in goede staat geleverd.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Makkelijk bestellen snelle leveringen.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Goede service vlotte levering
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

bord is volledig scheef
Beste mevrouw Meiland, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review! Wij hebben per email en per telefoon contact met u opgenomen. Wij hadden heel erg graag foto's van u ontvangen zodat wij dit correct met u kunnen oplossen. Uiteraard is het niet de bedoeling dat wij een scheef bord bij u leveren. Tot op heden hebben wij nog geen foto's en of reactie van u mogen ontvangen. Deze zien wij nog graag spoedig tegemoet. Wij hopen snel van u te horen. Met vriendelijke groet, Focus Green
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Nee

-

Whiteboard zou 2 dec jl bezorgd worden en is nog niet binnen. Vandaag is 6 dec. Ondertussen hebben we al een ander whiteboard gekocht omdat dit een Sinterklaas kado was.
Beste meneer / mevrouw, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review! Wij vinden het erg jammer dat u direct een review heeft geplaatst en niet eerst telefonisch contact met ons heeft gehad. Na het lezen van uw track en trace hebben wij gezien dat het pakket bij uw buren is bezorgd. Nadat u deze informatie van ons heeft gehad, heeft u direct de bestelling bij uw buren opgehaald. Eind goed al goed! Wij wensen u nog veel plezier van het product. Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groet, Focus Green
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Nee

-

De bestelling ging goed de levering echter niet. Wij hebben ruim een week moeten wachten omdat de koerier ons adres niet kon vinden
Beste meneer / mevrouw, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review! Wij hebben direct contact opgenomen met onze vervoerder. Zowel vanuit ons, als vanuit hun, onze welgemeende excuses! Wij wensen u nog veel plezier van de bestelde producten. Met vriendelijke groet, Focus Green
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

De bestelling verliep soepel. Het zou handig zijn als er de mogelijkheid bestond om een afleveradres te noteren naast het factuuradres.
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Ik heb een Whiteboard gekocht en dat ding heeft nog geen 3 seconden aan de muur gehangen. Hij viel uit elkaar en alleen de stang hing nog aan de muur. De lijm die de stang en het board bij elkaar moest houden is schijnbaar onvoldoende geweest. Het whiteboard was door de val natuurlijk beschadigd. Ik heb onmiddellijk gebeld en op verzoek twee foto s gestuurd. Bij hoog en laag hield men vol dat het whiteboard nat moet zijn geweest. De foto s zijn doorgezonden naar de fabrikant en binnen het uur had ik een mail waarin stond dat ook de fabrikant van mening is dat het board nat is geweest. Voor alle duidelijkheid heb ik het whiteboard niet buiten in de regen gezet en ook niet onder de douche. Ik mocht een ander whiteboard uitzoeken met korting. Dit vind ik onvoldoende. Waarom staat er op de site dat er garantie wordt gegeven Inmiddels heb ik een whitboard in een speciaalzaak gekocht van goede kwaliteit. Dit advies wil ik graag aan iedereen meegeven.
Geachte heer Meijer, Allereerst willen wij u hartelijk danken voor het schrijven van uw review. Wij hebben een aantal keren contact met u gehad, u heeft op ons verzoek ook foto's toegestuurd die wij vervolgens weer naar onze leverancier gestuurd hebben. De conclusie van hen was hetzelfde als die van ons, dat het bord door water uit elkaar gevallen is. Wij hebben u aangeboden het bord na te willen kijken, u gaf te kennen het bord niet op te willen sturen en dat u elders al een nieuw bord had gekocht. Wij hadden u heel erg graag van dienst willen zijn, maar helaas heeft u ons ook niet meer die kans gegeven. Ook wilde u niet ingaan op de door ons aangeboden korting van 50% op een nieuw bord. Wij betreuren dit allen ten zeerste, en hopen dat u in ieder geval met uw huidige bord tevreden bent. Met vriendelijke groet, Focus Green
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Nee

-

Correcte afhandeling van de bestelling. Vlotte bezorging. Goede kwaliteit. Bovendien een bijzonder adequate reactie toen wij een foute stift ontvingen Whiteboardenstore stuurde toen twee nieuwe stiften.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

mooi
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

feetback
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Goede service
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Goed
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Heel vlotte levering
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

prima erg tevreden over het whiteboard en de levering
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Duidelijke website en vlotte aflevering.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Zeer goed ingepakt en op tijd geleverd
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Ik ben tevreden met mijn whiteboard. Het schrijft goed en het wissen gaat gemakkelijk. Keurig geleverd en met meldingen vooraf. Met dank. aan te bevelen.
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Niet zo prettig. Prikborden bleken niet leverbaar stond niet op de site . Na overleg andere gekozen maar die bleken eerst nog naar hen geleverd te moeten worden. Ipv de volgende dag in huis werd het zo n 4 dagen later...
Beste meneer / mevrouw, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review! Wij hebben u per email uitleg gegeven over de route van uw bestelling. Het alternatief wat wij u hebben aangeboden heeft een veel kortere levertijd dan de originele. Helaas hebben wij deze een dag later geleverd gekregen dan dat de afspraak is. Om deze reden heeft u bestelling dus ook een dag langer vertraging opgelopen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Focus Green
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Nee

-

Ben goed geholpen
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Goede ervaring.
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Top
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Prikbord besteld. 1e zending beschadigd waarschijnlijk tijdens transport. Volgende morgen gereclameerd nog dezelfde dag nieuwe verzonden en in goede staat gearriveerd.Pluspunt Snel reageren op mail en omzetten in daden.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Helaas was het geleverde artikel stuk. Meteen gebeld en alles wordt uitstekend geregeld door de telefoniste. Top
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Veel keus snelle levering.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

De bezorging verliep moeizaam maar whiteboardenstore heeft hierbij heel goed geholpen. Het product was prima in orde.
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

snelle levering goed product
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Op de Website snel gevonden wat we nodig hadden de bestelling was makkelijk geplaatst. En de levering was ook erg snel Prima dus.
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Niet positief. Heb namelijk nog steeds mijn bestelling niet ontvangen
Beste mevrouw Brouwers, Hartelijk dank voor uw review! Nogmaals onze excuses dat wij niet zoals afgesproken bij u geleverd hebben. Helaas is het in het sorteercentrum van onze vervoerder niet goed gedaan. Gelukkig is het uiteindelijk allemaal goed gekomen en bij u geleverd. Met vriendelijke groet, Focus Green.
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Nee

-

Prima
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Snelle levering
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Uitstekend
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Snelle goed verpakte levering.
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Levering van 2 white boards super geregeld
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Prima whiteboard gekocht voor de beste prijs die ik kon vinden
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

vlotte levering en grote bereidheid een oplossing te vinden voor een per abuis verkeerd bestelde afmeting
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Snelle levering eerst geleverde whiteboard bevatte bobbels maar was binnen 2 dagen vervangen door een goeie.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Na een vergeefse afleverpoging bij mij thuis gedurende mijn afwezigheid werd ik persoonlijk gebeld door een medewerkster om een goed aflevertijdstip af te spreken en daarna nogmaals om het tijdstip te bevestigen. En dat is helemaal volgens afspraak gelukt Nog nooit eerder heb ik zo n servicegerichte persoonlijke benadering meegemaakt bij een webshop. Toppie Het whiteboard is ook helemaal perfect. Prima prijs-kwaliteit verhouding Blij mee
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Prima whiteboards was goed verpakt. En snel geleverd
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Uitstekend
Geslacht:
vrouw
Aanbevolen:
Ja

-

Goede service levering 1 dag later dan op Website genoemd.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja

-

Prima correcte en snelle levering ondanks dat er 1 onderdeel niet op voorraad was.
Geslacht:
man
Aanbevolen:
Ja